PAS AGEN NASRANI

Tuesday, April 20, 2010

Rakyat Hulu Selangor Tolak Kaki Todi Jadi Wakil Mereka...


Yammm Senggg......

Itu lah calon PKR yang akan bertanding bagi pilihanraya kecil Hulu Selangor pada 25hb nanti. Apakah rakyat Hulu Selangor terutamanyya orang melayu dan Islam inginkan seorang wakil rakyat peminum arak? Apakah rakyat inginkan wakil rakyat mereka bergelumang dengan Dosa? Tepuk dada tanya selera dan buka lah inda anda semua......

Zaid Ibrahim memang kita semua tahu dia ni hanyalah Melayu pada nama nya sahaja. Kalau nak dikatakan dia pejuang Melayu tidak ada yang di perjuangkan untuk orang melayu selain dari keroni Zaid dan anak beranak nya sahaja.

PKR meletakkan Zaid sebagai calon di Hulu Selangor, dan ini jelas membutikan PKR cuba menjadikan rakyat Hulu Selangor terpalit dengan dosa apabila di kerahkan oleh Anwar untuk mengundi Zaid Kaki Whisky ini.

Apakah tidak ada calon lain dari Hulu Selangor bagi mewakili PKR? Mengapa dari Kelantan si Zaid ini di berikan tugas untuk menjadi wakil rakyat kepada rakyat hulu Selangor?

Zaid Ibrahim ni jangan kata Hulu Selangor, Kota Bharu pun dia masih lagi tidak tahu jalan yang ada di sana. Apatah lagi dengan Hulu Selangor yang belum di luas kawasannya. Apakah pengundi Hulu Selangor ingin wakil rakyat yang tidak tahu kawasannya sendiri?

Apa yang jelas dan Pasti Zaid Ibrahim ini tidak layak menjadi wakil rakyat bagi Hulu Selangor. Kita harus menolak Zaid Ibrahim dari PKR ini pada 25hb tarikh pengundian yang akan di jalankan.

1 comment:

  1. Salam Perjuangan,

    Kami dari Unit Media Wangsa Maju ingin mengucapkan syabas buat anda kerana pengendalian blog anda yang begitu menarik dan artikel2 yang tangkas dan berani.

    Kami ingin menjemput anda mengunjungi blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan berikan komen2 yg bernas di setiap artikel yang kami kemaskini.

    Kami juga mengalu2kan penyertaan anda sebagai salah seorang follower di blog kami.

    Kami telah link blog anda dalam senarai blog pilihan di blog kami.

    Di harap kita dapat bekerjasama dengan lebih baik di masa akan datang.

    Sekian.

    AMAT
    Crew Unit Media Wangsa Maju

    ReplyDelete