PAS AGEN NASRANI

Tuesday, April 27, 2010

KURANG AJAR !! PAS HINA ORANG FELDA DAN ORANG ASLI !

KUALA LUMPUR, 27 April: Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali (gambar) berkata, Barisan Nasional (BN) bukan parti masa depan selepas hanya menang di kawasan terkawal seperti Felda dan kawasan miskin seperti Orang Asli.

Beliau turut menyifatkan kemenangan BN pada pilihan raya kecil Hulu Selangor Ahad lalu hanya sebagai kemenangan sementara.

"Pengundi yang lebih celik dan tidak terikat dengan kerajaan mengundi PKR. Tapi pengundi yang terikat seperti Felda, Orang Asli dan di ladang-ladang, trendnya kepada BN.

"Kalau kita lihat masa depan negara yang kita harapkan lebih demokratik, rakyat lebih membaca dan mempunyai kesedaran, Umno/BN ini bukan parti untuk masa depan sebenarnya.

"Orang yang mempunyai kesedaran semacam sudah tidak percaya kepada Umno/BN tapi lebih percaya kepada komponen dalam Pakatan Rakyat," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PAS, Jalan Raja Laut, di sini, hari ini.


KLIK SINI UNTUK BERITA LANJUT

1 comment:

  1. Saya anak warga FELDA & generasi ke dua FELDA berasa terhina dgn kenyataan bangang & angkuh Mustafa Ali ini.

    Saya akan pastikan ibu bapa dan penduduk FELDA kampung saya akan terus menyokong UMNO.

    Buat Mustafa Ali, anak2 FELDA macam saya duduk di bandar2, saya kini berdaftar undi di Shah Alam. Saya akan pastikan Khalid Samad terkubur dgn keangkuhan dia sebagai Islam yg liberal!!!

    Sorry lah saya juga celik dan terdidik. WTF!

    ReplyDelete